forex trading logo

Zdalne nauczanie

Projekt Zdalna Szkoła

Microsoft Teams

E-dziennik

Pomóż Szkole...

Szkolne akcje/projekty





Pomoc Afryce

Doradztwo zawodowe

#Moleksiążkowepolecają

szef kuchni poleca


gimnastyka korekcyjna

Logowanie



RODO

Witryna Szkoły Podstawowej nr 4 w Pile
Zamaskowana Biblioteka PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 08 maja 2020 08:53

Poprawiony: wtorek, 12 maja 2020 09:03
Więcej…
 
Konkurs UE PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 08 maja 2020 08:50

Więcej…
 
Infolinia Interrisk PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
poniedziałek, 04 maja 2020 09:25

InterRisk ubezpieczenia OC i AC - porównaj na KioskPolis.pl

Więcej…
 
Netykieta PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
wtorek, 28 kwietnia 2020 23:00

Więcej…
 
Międzynarodowy Dzień Ziemi PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 22 kwietnia 2020 11:01

Więcej…
 
Terapia naturą i rola ruchu PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 08 maja 2020 08:48

Poprawiony: piątek, 08 maja 2020 08:50
Więcej…
 
Prace naszych uczniów PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
sobota, 02 maja 2020 09:06

Poprawiony: sobota, 02 maja 2020 09:10
Więcej…
 
Światowy Dzień Książki PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
czwartek, 23 kwietnia 2020 11:52

Więcej…
 
Emocje w dobie koronawirusa PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
piątek, 17 kwietnia 2020 12:38

PORADNIK. W cieniu koronawirusa – jak sobie radzić z emocjami ...

Poprawiony: piątek, 17 kwietnia 2020 12:39
Więcej…
 
« pierwszapoprzednia12345678910następnaostatnia »

Strona 3 z 78

Mini galeria 2

  • Photo Title 1
  • Photo Title 2
  • Photo Title 3
  • Photo Title 4
SLIDESHOW PRO MODULE BY JT

Biuletyn Informacji Publicznej

Bezpieczny Internet

Innowacje szkolne

Orły Edukacji 2019

JESTEŚMY




Edukacja ekologiczna

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 217 gości 


Mini galeria 3


Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: free joomla templates ntc dedicated hosting Valid XHTML and CSS.